Kies nu voor een abonnement met korting

Aldi

ALDI opent met Pieper Paradijs eerste social media restaurant van Nederland

De pieper raakt in de vergetelheid. Maar niet als het aan ALDI ligt! De supermarkt heeft daarom van 13 t/m 23 oktober de deuren geopend van haar Pieper Paradijs op station Utrecht Centraal. Op het menu van de pop-up experience staan verrassende aardappelgerechten die populair zijn op media als TikTok en Instagram en zijn daar te proeven voor een ALDI-prijs. Met het Pieper Paradijs wil ALDI de aardappel weer het podium geven dat het verdient.

ALDI opent met Pieper Paradijs eerste social media restaurant van Nederland

Nederland aardappelland

Gemiddeld eten we in Nederland per jaar 81 kilo aardappels per persoon. Het is het product dat misschien wel het meest met de Nederlandse keuken wordt geassocieerd. Toch wordt de aardappel steeds meer in een verdomhoekje geplaatst waardoor de populariteit van de aardappel aanzienlijk afneemt. Zonde! Volgens Gys de Jong, verantwoordelijkheid voor aardappels bij ALDI, verdient de aardappel juist een plekje in de schijnwerpers: ‘De Nederlandse pieper is een ontzettend mooi product. Het is voedzaam, duurzaam, het hele jaar te verkrijgen te verkrijgen en onvoorstelbaar veelzijdig.’

Aldi

Pieper pop-up

Van 13 t/m 23 oktober kun je op station Utrecht Centraal, ALDI’s Pieper Paradijs bezoeken. In de pop-up experience kun je de lekkerste social trending aardappel recepten proeven voor een typische ALDI-prijs. Voor € 0,99 wordt een trio van aardappel geserveerd: de populaire 15 Hour Potato met rozemarijn-mayonaise, de Crispy Smashed Potato met kooldip en ALDI’s eigen Hutsbal (oftewel: hutspot bitterbal) met appel-peer moes met gekarameliseerde ui.

Daarnaast kun je je nog verder onderdompelen in de wereld van groente en fruit. Op de foto met een friettroon, baden in een bad vol appels en peren en in een neon-winkelwagen zitten. Een ervaring waar je toch echt even moet stoppen wanneer je een tussenstop hebt op Utrecht Centraal of wanneer je nog een leuk herfstvakantie-uitje met de kids zoekt.

Aldi

De culinaire veelzijdigheid van de pieper is volgens Wolter Bentinck, Manager Social Media bij ALDI, terug te zien op social media: ‘We zien op TikTok en Instagram veel ludieke, nieuwe aardappelgerechten ontstaan en gedeeld worden. Met het Pieper Paradijs maken we deze trends toegankelijk en laten we heel Nederland de aardappel herontdekken.’

Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met Aldi. 

 

Wil jij geen enkele editie missen? Abonneer je dan nu op Fabulous Mama magazine!

Wil je op de hoogte blijven van de leukste artikelen en toffe winacties? Volg Fabulous Mama magazine op InstagramFacebook en meld je aan voor onze tweewekelijkse nieuwsbrief.

fbf1112e8d9769fa4f66ef4fe287f75f

Shop losse edities

Bestel Fabulous Mama en krijg hem gratis thuisbezorgd!

ALLEEN VOOR NIEUWE ABONNEES​

Ontvang 6x Fabulous Mama op de deurmat én een persoonlijk cadeau naar keuze.