Search

Kies nu voor een abonnement met korting

Search
Close this search box.

Scoor nu het exclusieve kuipje van Blue Band met design van 11-jarige winnares

Blue Band stimuleert creativiteit onder kinderen met competitie ‘Ontwerp je eigen kuip’

Afgelopen voorjaar konden kinderen massaal meedoen met de Blue Band ‘’Ontwerp je eigen kuip’’ wedstrijd. Kinderen konden aan de slag om zelf hun mooiste Blue Band kuipje te ontwerpen, met inspiratie van niemand minder dan presentatrice en illustator Jill Schirnhofer.

Met als prijs: jouw design voor Blue Band in de winkels! De ontwerpwedstrijd was een enorm succes, met creatieve tekeningen van kinderen door heel het land. Nu is de winnares inmiddels geselecteerd: de 11-jarige Mariam heeft de kleurwedstrijd gewonnen. Het is een prachtig kuipje geworden, waar een mooi landschap is getekend op de voorkant. Het unieke, limited edition kuipje dat zij heeft getekend ligt nu in de supermarkt bij jou in de buurt. Haal ‘m snel in huis!

 

Om kinderen een beetje op weg te helpen van de zomer was ook bekende presentatrice én illustrator Jill Schirnhofer aan de slag gegaan. Zij ontwierp een aantal voorbeelden voor het nieuwe kuipje – in haar bekende tekenstijl – om kinderen verder te inspireren. Zo ontwierp zij mooie voorbeelden van een kasteel, een vrolijk kinderfeestje en een design speciaal voor mama voor Moederdag.

Gelukkig en gezond opgroeien met Blue Band

Blue Band zet zich sinds 1923 al in om ouders te helpen hun kinderen gelukkig en gezond te laten opgroeien, en is dus ook bijna niet meer weg te denken uit het Nederlandse huishouden. Voor de ontwikkeling van kinderen is gezonde voeding natuurlijk ontzettend belangrijk. Ook heeft creativiteit en ruimte voor fantasie een positieve invloed op hun ontwikkeling. Daarom wilde Blue Band met deze ontwerpwedstrijd beide werelden bij elkaar brengen en kinderen inspireren hun fantasie en creativiteit de vrije loop te laten gaan.

Paula Jentjens, marketing manager van Blue Band: “Blue Band bevat onmisbare bouwstoffen en vitamines die belangrijk zijn voor de groei en ontwikkeling van kinderen. Als merk zetten we ons echter ook graag in voor de algemene ontwikkeling van kinderen. Het stimuleren van creativiteit vormt daar een belangrijk onderdeel van, of het nou gaat om samen koekjes bakken of het maken van een mooie tekening. We vinden het prachtig om te zien dat het nieuwe kuipje nu in de winkels ligt als resultaat van alle creatieve en enthousiaste deelnames die we voorbij hebben zien komen.”

Dit artikel is tot stand gekomen in samenwerking met Blue Band

 

Wil jij geen enkele editie missen? Abonneer je dan nu op Fabulous Mama magazine!

Wil je op de hoogte blijven van de leukste artikelen en toffe winacties? Volg Fabulous Mama magazine op Instagram, Facebook en meld je aan voor onze tweewekelijkse nieuwsbrief.

 

cover fab mam 1 2024

Shop losse edities

Bestel Fabulous Mama en krijg hem gratis thuisbezorgd!

ALLEEN VOOR NIEUWE ABONNEES​

Ontvang 6x Fabulous Mama op de deurmat én een persoonlijk cadeau naar keuze.